Tots els candidats a la presidència de la Generalitat són conscients que l'ús de les xarxes socials tindrà un paper fonamental en el veredicte final del 28-N. Així doncs, Artur Mas va reunir-se ahir amb més d'un centenar d'amics de la seva pàgina a Facebook al Cafè Zurich de Barcelona.
Mas es va mostrar molt proper amb els seus 'amics', amb els quals va conversar durant una estona i es va fer fotos, sota el crit de "Mas president!". Tots coincideixen que el canvi és a punt d'arribar, i que aquest és la primera parada d'un camí que portarà a Mas a la presidència després de dos intents fallits.
Es tracta d'una estratègia molt efectiva, pel fet que les xarxes socials com Facebook o Twitter aporten una major proximitat del candidat cap als seus votants potencials, tal com analitzarem ben aviat. El fenomen del social networking ja va demostrar la seva gran importància en esdeveniments com les eleccions dels Estats Units al 2008, quan l'equip del president Barack Obama va emprendre una forta (i eficaç) campanya de màrqueting 2.0.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada